مردي كه درها را گشود.

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به عنوان یک کاربر مهمان.

  1. چه مطلب جالبی از در بسته دانشکده مهندسی و دکتر جوادپور که احتمالا خیلی هایی که تو اون دانشگاه درس خواندند و با دکتر درس هم داشتند از جمله خود من، بی اطلاع بودند. سپاس از شما. قطعا دکتر هم به داشتن دانشجوی قدردانی چون شما باید افتخار کنه

    1. درود سعید خان.
      سپاسگزارم نظرت را نوشتی. همانطور که در معرفی این مطلب نوشتم، شرح حال کسانی که استعدادهای خود را به کار می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا به موفقیتها و نتایجی تازه، چه برای خود و چه برای دیگران، دست یابند، همواره می‌تواند منبع الهام باشد و تلاشم این است که بزرگانی که می‌شناسم را معرفی کنم و به سهم خودم، خدماتشان را پاس بدارم.
      از ابراز لطفت بسیار سپاسگزارم.

  2. بسیار عالی. هرچند دوران ارشد در تهران بودم ولی خاطرات آن دوران را برایم زنده کردید.

  3. کامران جان
    این دقت نظرت در ایجاد تصویر ذهنی جامع بسیار ستودنی است. از خواندن نوشته ات لذت می برم.
    پیروز و شاد باشی دوست عزیزم

    1. درود. . سپاس هومن جان که نظرت را نوشتی.
      این وبسایت محل تلاقی زمینه‌های مورد علاقه‌ی من است: تاریخ، خاطرات، مهندسی و علم مواد، داستان‌گویی و فرهنگ.
      یاد باد آن روزگاران.

  4. سلام من سعادت آشنایی با دکتر جوادپور را نداشته ام ولی ذکر خوبیهای ایشان را از زبان کارمندان و دانشجویان بسیار شنیده ام. نمی دانم در حال حاضر از وضعیت کتابخانه های دانشگاه و به خصوص کتابخانه خوارزمی مطلع هستید یا خیر. متاسفانه طی یکی دو سال گذشته محدودیت‌های زیادی برای استفاده از کتابخانه خوارزمی اعمال شده دقیقا برعکس مطالبی که شما در مورد گذشته نوشته اید رخ داده است. امروزه تعامل دانشجویان در کتابخانه خوارزمی از منظر مسوولین دانشگاه هیچ معنایی ندارد. با دانشجویانی که به کتابخانه خوارزمی مراجعه می کنند طوری برخورد می شود که انگار فقط برای هرزه بازی و خلاف به کتابخانه مراجعه می کنند. واقعا حیف امثال دکتر جواد پور که جای آنها را چنین کسانی گرفته اند.

  5. کامران جان چه نکوداشت به جایی از کارهای دکتر جوادپور در آن دوران نوشتی. اضافه کنم که سال 1378 اینترنت به دانشگاه ها راه پیدا کرد و استادان دانشگاه و پژوهشگران به اینترنت دسترسی داشتند (در اتاق خاصی در کتابخانه مرکزی). همیشه برایم سوال است که دکتر جوادپور آن سال ها با آن محدودیت ها چگونه کتابخانه مرکزی را 24 ساعته کرد؛ آنهم با سرویس رفت و برگشت، اینترنت و چاپگر رایگان برای تمام دانشجویان! نه نمایشی بود، نه تبلیغی بود … فقط می دانم دکتر سیروس جوادپور نگرش ماها به انجام کار را تغییر داد …

    1. سپاس امین عزیز که نظراتت را نوشتی. سرویس رفت و برگشت، اینترنت و چاپگر رایگان برای تمام دانشجویان را یادم رفته بود. دقیقا همانگونه که نوشته‌ای: دکتر سیروس جوادپور نگرش ماها به انجام کار را تغییر داد.

خواندن بعدی

سایدبار کناری